Механізм захисту прав споживачів

Механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги

 

Порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства. Скарги споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються в порядку передбаченому ЗУ "Про звернення громадян" за місцезнаходженням кредитної спілки. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудного
розгляду згідно законодаства до:


Національного банку України
Адреса для листування: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11б, м. Київ, 01601
Телефон: 0 800 505 240
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24.


Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) - ДЕПАРТАМЕНТ ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Тел.: (044) 279-12-70; факс: (044) 279-48-83,
head@consumer.gov.ua


Управління Держпродспоживслужби в м. Тернополі
Адреси: 46020, м. Тернопіль, вул. Текстильна , будинок 6,
Тел.: (0352) 52-01-45, 52-38-27
tern.misto@dpss-te.gov.ua


Тернопільської міської ради
Адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Листопадова, 5
Відділ звернень 0800300352


Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні такої фінансової послуги.